szerepjáték- technikai kérdések

10 / 12 oldal Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Next

Go down

Re: szerepjáték- technikai kérdések

Témanyitás  Nilka on Szer. 3 Jún. - 21:18

1. Nilka nem sárkány alakban érkezett, mivel Nilka NEM tud sárkányalakot ölteni. Ugyanis TÉRISZONYOS.  szájhúzós Ezt pusztán Fortis feltételezi róla...
Nilka a történet szerint ember és szélmágus... ha alakot kell váltania, akkor egyenlőre nem derült ki róla, hogy mit választana, de elárulhatom akár előre is: marad a régi bevált sámán álom-alak váltásoknál: farkas, medve, macska, egér... és ha nagyon muszáj repülni, akkor inkább sólyom (abban az alakban talán nem lesz tériszonyos)...
Kilendin érkezett sárkányként, és ő kergette el a támadóitokat. Ezután Kilendin változott vissza emberi alakba, miután Nilka ledorongolta...  lányvigyor

2. Greywolf belebotlott a fizikai síkon abba a szertartásba, amibe ti az asztrál-síkon. (A vízesés mögött, ahol a mágus bűvölte a fiatal nőt.)

3. Hajlok rá, hogy kiszabadítalak benneteket a szervetlenlény-világból, vagy hogy a bánatba hívjátok a csigaház-barlangot... de előtte hagyni akartam, hogy végre ti is kibontakozzatok, és játszatok egy jót.  Smile

______________________________________________________
Szél hozott, szél visz el...
avatar
Nilka

Hozzászólások száma : 283

Vissza az elejére Go down

Re: szerepjáték- technikai kérdések

Témanyitás  Áprilia on Szer. 3 Jún. - 21:53

A 2-estől már vettem az adást. öröm
3. A szervetlen lényektől vissza tudunk jönni magunk is a kőmonstrumba, a fizikai testünkbe, mert feltöltődtünk szervetlen energiával. Csak onnantól van gond, miután visszatalálunk majd a fizikai testbe, mert a kőépületből nem tudunk kijönni a madarak miatt. De nem is kell(het), hiszen már Greywolf és ti is ott vagytok, tehát onnantól kezdhetünk egymással valamit együtt is az árnyék portálban.
Most olvastam a folytatást. El,kezdhetnétek minket élesztgetni, az visszarántana a fizikai testbe minket. Very Happy


A hozzászólást Áprilia összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. 3 Jún. - 21:58-kor.

______________________________________________________
"Amit nem tudsz magad megcsinálni/megtermelni, az nincs.”

Áprilia

Hozzászólások száma : 4854

Vissza az elejére Go down

Re: szerepjáték- technikai kérdések

Témanyitás  Zoli on Szer. 3 Jún. - 21:57

1 . Én nem gondoltam , hogy sárkány formában jelenne meg bár melyikőtök is , csupán sárkányvér nővérekként olyan tulajdonságokkal gondoltam benneteket felruházni , ami különlegessé tenne benneteket . a vérvonal miatt . Az , hogy Kilendin szereti a sárkány formát ezt inkább tulajdonítottam volna varázslatnak , mint a vérvonal sajátosságának . De jó ez így , engem nem zavar . 
2 . Greywolf  sejthető volt , hogy ugyan oda csöppen , ahol mi a csigaházba bújtunk Ápriliával , én végig így gondoltam . 
3 . A kibontakozástól nem kell tartani , szerintem kibontakozunk mi magunktól is , nem azért , mert hagyjátok .  Very Happy Szóval az interaktív történet lényege ez .  bekavarhatunk egymásnak , de egymás döntését tiszteletben kell tartani . 
Mondjuk le lett rombolva az első kastély , ez eléggé keresztűl húzta a számításaimat , de nem számít , hiszen rengeteg az ötlet . Szóval játszatok csak nyugodtan és mindnyájan ezt tesszük remélhetően .

______________________________________________________
Ha teszel egy lépést előre, a világod megváltozik.
avatar
Zoli

Hozzászólások száma : 9168

Vissza az elejére Go down

Re: szerepjáték- technikai kérdések

Témanyitás  Nilka on Szer. 3 Jún. - 22:25

nem akartam kastélyt játszani megint.
az én ötletem nemigen tetszett volna nektek. kacsint
jobb, ha ebből az utazásból most kimaradok.

Azért nem tudom magamban tartani: ha az álomvilágban tanultakat ráhúzom az általatok beírtakra, akkor a Tagadás abban a csigaház-barlangban csupán a valódi szándékok elfedését jelenti.
Ennek megfelelően, ha nem akartok egy ilyen világ fogságában ragadni, akkor nem az a megoldás, hogy kijelentitek, nem akarok itt maradni (mert ezt úgy fordítják át maguknak, hogy nagyon is itt akarsz maradni, mintha a nem szót meg se hallották volna), meg soha nem mondom ki azt, hogy (és már ki is mondtad azt, amit nem lett volna szabad).
ennek megfelelően többször is, nyomatékosan kijelentettetek mindketten olyan szavakat, amik egy játékban elmennek, viszont egy valós álomcsapdában garantálják a bent-ragadást...
a soha, a nem, és társaik tilos szóhasználatok az ilyen világok lényeivel/ kapu őreivel való tárgyalásokon. ez olyan, mint a mesebeli, találós-kérdések béli szfinxekkel való tárgyalás.

azt kell kommunikálni, mit akarsz: vissza akarok jutni a testembe. azt akarom, hogy légy a vezetőm, vezess körbe ezen a helyen.
ezt a részt jól csináltátok.
a baj az, hogy a tagadásokkal agyon csaptátok az egészet...


A hozzászólást Nilka összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. 3 Jún. - 22:42-kor.

______________________________________________________
Szél hozott, szél visz el...
avatar
Nilka

Hozzászólások száma : 283

Vissza az elejére Go down

Re: szerepjáték- technikai kérdések

Témanyitás  Áprilia on Szer. 3 Jún. - 22:37

@Nilka írta:
a baj az, hogy a tagadásokkal agyon csaptátok az egészet...

A szervetlen lények világát - mely nem álom, hanem valóság - még nem volt szerencsém élesben kipróbálni, ezért nincs benne gyakorlatom. öröm

______________________________________________________
"Amit nem tudsz magad megcsinálni/megtermelni, az nincs.”

Áprilia

Hozzászólások száma : 4854

Vissza az elejére Go down

Re: szerepjáték- technikai kérdések

Témanyitás  Nilka on Szer. 3 Jún. - 22:44

nem baj.
ezért kívánkozott ki belőlem a tapasztalat.  Very Happy

______________________________________________________
Szél hozott, szél visz el...
avatar
Nilka

Hozzászólások száma : 283

Vissza az elejére Go down

Re: szerepjáték- technikai kérdések

Témanyitás  Zoli on Szer. 3 Jún. - 22:54

Erről már beszélgettünk Ápriliával még jóval a játék előtt .  Én is úgy gondolnám ahogy mondod Nilka , de tulajdonképpen a szándék a lényeg .  
Tehát itt a csapda nem igazán működik ebből a szempontból , mert a szavaknak a szándékkal azonosnak kell lenniük .  A szervetlen lények világában bár csapda van bőven , de nem ilyen egyszerű mint a szavak játéka . Ellenben magam is úgy gondolnám ettől függetlenül fő a biztonság .
A kimondás tulajdonképpen a szándék megerősítése . De figyelembe kell venni , hogy igazi szavak ez esetben nem léteznek , mert minden gondolatátvitellel telepátiával történik .

______________________________________________________
Ha teszel egy lépést előre, a világod megváltozik.
avatar
Zoli

Hozzászólások száma : 9168

Vissza az elejére Go down

Re: szerepjáték- technikai kérdések

Témanyitás  Nilka on Szer. 3 Jún. - 23:33

Fortis, épp ez a lényeg.

a szándék kifejezése egyenes, nyílt, tömör kijelentésekkel történik.
(amíg ezt a kijelentést gondolati síkon megfogalmazod, valóban átéled azt a vágyat, hogy otthon akarsz lenni, vissza akarsz térni a testedbe. Dorothy is azt mondogatta az Óz a csodák csodájában, hogy "haza akarok menni" majd a legvégén kimondta a varázsszót is "mindenütt jó, de legjobb otthon" - és nem azt hajtogatta, hogy "nem akarok itt maradni"... ha ez utóbbit mondogatta volna, soha nem tér vissza Cansas-be, és belehal a tornádó okozta fejsérülésébe... és ezer másik példát tudnék hozni a népmesékből is)

a tagadás egy létező kívánság, óhaj, vágy elnyomása, azzal való szembe helyezkedés, és mint ilyen, homályos kifejezés mód. (amíg megfogalmazod a tagadó mondatodat én telepatikusan észlelem, hogy kíváncsi vagy a világomra, érdekel, hogy mi van itt, szívesen felderítenéd, és maradnál annyi időre, amíg ezt meg tudod tenni - a tagadással ezek az érzések akaratlanul átfutnak rajtad, mielőtt eldöntenéd, hogy maradnál, de nem örökre) - ha egy ilyet kommunikálsz kifelé, azzal tálcán kínálod fel a másik félnek, hogy a zavarost értelmezze úgy, ahogyan neki tetszik...
ezért tilos használni a: nem, soha, se, sem szavakat egy ilyen helyzetben.

a "mindenütt jó, de legjobb otthon" varázsszó valóban a legtökéletesebb kifejezésmód egy ilyen helyzetben.

______________________________________________________
Szél hozott, szél visz el...
avatar
Nilka

Hozzászólások száma : 283

Vissza az elejére Go down

Re: szerepjáték- technikai kérdések

Témanyitás  Greywolf on Szer. 3 Jún. - 23:38

Nilka mondanivalójának nem ez volt a lényege Fortis, hogy van-e szó vagy sincs. Most ne ellenkezz, kérlek, csak hallgass meg és ne egyből azt nézd, hogy amit írni fogok, hogyan lehet másként is. Azért kérem ezt tőled, mert fontos, amit leírok, de csak egyszer fogom leírni. Neked is szól Áprilia és ez inkább egy tanács, mintsem leszólás vagy kioktatás.

Nem számít a kommunikáció formája, hogy szavakkal vagy gondolatokkal vagy füstjelekkel vagy morzéval vagy fényjelekkel történik-e. Ez teljesen másodlagos.
A lényeg az az, hogy mi van benned. Mi az, amit közölni akarsz. Mindig, minden helyzetben, akár játék során is azt kellene gyakorolni, hogy amit gondolsz, azt mondd is ki. Azt sugározd kifelé, ami bent is van, mindig, minden körülmények között. Ha azon agyalsz, hogy hogyan fejezd ki vagy mit is mondjál illetve hogyan, akkor tétovázol és elveszel a szavak között. Akkor az olyan létezők, akiknek erre ingerenciájuk van, elkezdenek puhatolózni, mert azt érzik, hogy bizonytalan vagy az akaratodban. Ezért kell mindig azt adni, ami belül van, mert akkor határozottan, erősen megy át neki(k) is az, amit közölni akartok. Sokkal kisebb az esélye, hogy bepróbálkozik/bepróbálkoznak bármivel is.
Iszonyú nehéz ezt szavakkal átadni, ami a fejemben van erről. A lényeg a zsigeri őszinte reakció. Nem azt sugallom, hogy ne lennél őszinte. Csak az ilyen létezőkkel szemben sokkal könnyebb helytállni, ha bele sem bonyolódsz a játékaikba és esélyt sem adsz, hogy belekeverjenek. Pontosan azért és úgy, ahogy Nilka írta. A legjobb módszer ezt gyakorolni, ha a mindennapi életben a környezeteddel is ezt teszed. Egy idő után már figyelned sem kell rá, mert ösztönös lesz.

______________________________________________________
"Mindannyian elveszettek vagyunk,
de legalább együtt veszünk el!"
avatar
Greywolf

Hozzászólások száma : 208

Vissza az elejére Go down

Re: szerepjáték- technikai kérdések

Témanyitás  opos on Csüt. 4 Jún. - 5:58

Nos ahogy a valóságban az Energiákat manipuláló emberek főképp katalizátorok. - gyorsítják támogatják a folyamatokat. Egy egy betegségnél pl a test gyógyulási szándékát erősítik. Szerintem tudunk természeti energiákat pl tűz szél befolyásolni. De ezt a szándékossági kodex szabályozza. Valszeg csak akkor csinálnám ha nem ellentétes az épp kialakuló erőkkel. Pl verőfényes napsütésben egy esős idő megidézése ellentétes így azt nem szabad csinálni mert elég komoly ára van.

______________________________________________________
Amikor egy személynek van valami értékes amit megvédjen…akkor válik igazán erőssé! /12.rész:Haku/
avatar
opos

Hozzászólások száma : 86

Vissza az elejére Go down

Re: szerepjáték- technikai kérdések

Témanyitás  Zoli on Csüt. 4 Jún. - 7:10

Voltaképpen egyet tudok érteni veletek . Jó lenne valóban az életben is gyakorolni .

______________________________________________________
Ha teszel egy lépést előre, a világod megváltozik.
avatar
Zoli

Hozzászólások száma : 9168

Vissza az elejére Go down

Re: szerepjáték- technikai kérdések

Témanyitás  Áprilia on Csüt. 4 Jún. - 9:33

Néha eluralkodik rajtam a Játék írása közben egyfajta paródia-hangulat, és olyankor nem tudok megálljt parancsolni magamnak, hogy bele ne írjak a történetbe 1-2 humorosan-gagyi elemet (ld. Whiskas macska, vagy a Halállal Dacolóval kapcsolatos párbeszédben is igencsak rájátszottam a paródiára), annál is inkább, mert kezdek rálátni mostanában - lehet, hogy ez is a Játéknak köszönhető ? yes -, hogy úgy általaban túlzottan komolyan veszem magam, és meg kell, hogy mondjam, egyáltalán nem tetszik a látvány. Ilyenkor kifejezetten hálás vagyok magamnak, hogy néha gagyit is képes vagyok írni, mert az egyfajta bizonyság arra, hogy mégsem vagyok teljesen reménytelenül elveszve a saját fontosságom tudatában. Laughing

______________________________________________________
"Amit nem tudsz magad megcsinálni/megtermelni, az nincs.”

Áprilia

Hozzászólások száma : 4854

Vissza az elejére Go down

Re: szerepjáték- technikai kérdések

Témanyitás  zplus on Csüt. 4 Jún. - 10:03

"Jobb a természetes hülyeség, mint a mesterséges inteligencia." virág

(nem én mondtam, de igyekszem tartani magam hozzá- és nem félreérteni.. Very Happy  )

______________________________________________________
"Every day sends future to past, every step brings me closer to my last"
avatar
zplus

Hozzászólások száma : 137

Vissza az elejére Go down

Re: szerepjáték- technikai kérdések

Témanyitás  Zoli on Csüt. 4 Jún. - 10:44

@Áprilia írta:
Néha eluralkodik rajtam a Játék írása közben egyfajta paródia-hangulat, és olyankor nem tudok megálljt parancsolni magamnak, hogy bele ne írjak a történetbe 1-2 humorosan-gagyi elemet (ld. Whiskas macska, vagy a Halállal Dacolóval kapcsolatos párbeszédben is igencsak rájátszottam a paródiára), annál is inkább, mert kezdek rálátni mostanában - lehet, hogy ez is a Játéknak köszönhető ?  yes  -, hogy úgy általaban túlzottan komolyan veszem magam, és meg kell, hogy mondjam, egyáltalán nem tetszik a látvány. Ilyenkor kifejezetten hálás vagyok magamnak, hogy néha gagyit is képes vagyok írni, mert az egyfajta bizonyság arra, hogy mégsem vagyok teljesen reménytelenül elveszve a saját fontosságom tudatában. Laughing

Very Happy

______________________________________________________
Ha teszel egy lépést előre, a világod megváltozik.
avatar
Zoli

Hozzászólások száma : 9168

Vissza az elejére Go down

Re: szerepjáték- technikai kérdések

Témanyitás  Áprilia on Csüt. 4 Jún. - 11:13

@zplus írta:"Jobb a természetes hülyeség, mint a mesterséges inteligencia." virág

És akkor én most melyik is vagyok.....?
vigyor

Ahh, olyan komoly ez az avatár is...lehet, hogy lecserélem. Laughing

______________________________________________________
"Amit nem tudsz magad megcsinálni/megtermelni, az nincs.”

Áprilia

Hozzászólások száma : 4854

Vissza az elejére Go down

Re: szerepjáték- technikai kérdések

Témanyitás  zplus on Csüt. 4 Jún. - 13:22

@Áprilia írta:
@zplus írta:"Jobb a természetes hülyeség, mint a mesterséges inteligencia." virág

És akkor én most melyik is vagyok.....?
vigyor


Jobb ha MAGod adod, mint ha fested a maszkod.

______________________________________________________
"Every day sends future to past, every step brings me closer to my last"
avatar
zplus

Hozzászólások száma : 137

Vissza az elejére Go down

Re: szerepjáték- technikai kérdések

Témanyitás  Áprilia on Csüt. 4 Jún. - 13:37



______________________________________________________
"Amit nem tudsz magad megcsinálni/megtermelni, az nincs.”

Áprilia

Hozzászólások száma : 4854

Vissza az elejére Go down

Re: szerepjáték- technikai kérdések

Témanyitás  zplus on Csüt. 4 Jún. - 13:43

offolás  (erről jut eszembe azavicchogy..    röhögőgörcs )

-Láttam a wc-ben egy falra festett ŐRdögöt.
-Szarva van?
-Mondom festve..

______________________________________________________
"Every day sends future to past, every step brings me closer to my last"
avatar
zplus

Hozzászólások száma : 137

Vissza az elejére Go down

Re: szerepjáték- technikai kérdések

Témanyitás  Zoli on Csüt. 4 Jún. - 22:15

tetszik a csigaléocső .
thumb

______________________________________________________
Ha teszel egy lépést előre, a világod megváltozik.
avatar
Zoli

Hozzászólások száma : 9168

Vissza az elejére Go down

Re: szerepjáték- technikai kérdések

Témanyitás  Áprilia on Csüt. 4 Jún. - 22:21

Arra célzok, hogy ezen a lépcsőn ment le Greywolf.

______________________________________________________
"Amit nem tudsz magad megcsinálni/megtermelni, az nincs.”

Áprilia

Hozzászólások száma : 4854

Vissza az elejére Go down

Re: szerepjáték- technikai kérdések

Témanyitás  Zoli on Szomb. 6 Jún. - 7:11

Ja igen . Ezt még az elején hozzá kellett volna tennem . 
Ez egy végtelen történet tulajdonképpen , de ha a társaság apraja nagyja kezdené uncsinak vélni akkor ezt nem ártana jelezni valamilyen módon . 


______________________________________________________
Ha teszel egy lépést előre, a világod megváltozik.
avatar
Zoli

Hozzászólások száma : 9168

Vissza az elejére Go down

Re: szerepjáték- technikai kérdések

Témanyitás  Áprilia on Szomb. 6 Jún. - 7:52

Hú, elsőre azt hittem, hogy betörtek hozzátok és ezt csinálták!

______________________________________________________
"Amit nem tudsz magad megcsinálni/megtermelni, az nincs.”

Áprilia

Hozzászólások száma : 4854

Vissza az elejére Go down

Re: szerepjáték- technikai kérdések

Témanyitás  Zoli on Szomb. 6 Jún. - 7:57

@Áprilia írta:Hú, elsőre azt hittem, hogy betörtek hozzátok és ezt csinálták!

Háát nem igazán díjaznám .  Evil or Very Mad

______________________________________________________
Ha teszel egy lépést előre, a világod megváltozik.
avatar
Zoli

Hozzászólások száma : 9168

Vissza az elejére Go down

Re: szerepjáték- technikai kérdések

Témanyitás  Vendég on Szomb. 6 Jún. - 8:42

Nekem túl bonyolult lett. De ha visztek magatokkal még egy darabig, az nekem megfelel. Később, ha kicsit több időm lesz, eldöntöm, hogy megyek -e tovább, vagy kiírom magam a történetből.

Vendég
Vendég


Vissza az elejére Go down

Re: szerepjáték- technikai kérdések

Témanyitás  Áprilia on Szomb. 6 Jún. - 8:43

Nekem le lett nullázva a régi varázslós lélekrablós, Opos által is megerősített koncepcióm, meg nem látom tisztán, hogy most akkor a korábbiakkal ellentétben mégsem a helyszinen van az árnyékportál - ami miatt pedig Greywolf is sikeresen odakeveredett a helyszínre, és be is tettem a csigalépcsőt, hogy utána mehessünk - mert hát az a vers, hogy minél hamarabb hagyjuk el a helyszínt jogosultság hiányában, meg nem is értem ezt az ide-oda-vissza működő portált, meg hát rám is lett szólva többrendbelileg, hogy "megfelelően" viselkedjek, úgyhogy egyelőre nincs több ötletem.   öröm

______________________________________________________
"Amit nem tudsz magad megcsinálni/megtermelni, az nincs.”

Áprilia

Hozzászólások száma : 4854

Vissza az elejére Go down

Re: szerepjáték- technikai kérdések

Témanyitás  Vendég on Szomb. 6 Jún. - 8:55

Én meg azt se tudom, mi az az árnyékportál. Nem maradt meg a fejemben. Már tanulnom kéne a történetet, mint egy tantárgyat, hogy napra kész legyek. Sad

Vendég
Vendég


Vissza az elejére Go down

Re: szerepjáték- technikai kérdések

Témanyitás  Vendég on Szomb. 6 Jún. - 9:03

Szerintem az lenne a hasznos, ha azok, akik aktívan és lelkesen részt vesznek a játékban, tanúsítanának egy kis önmérsékletet, és nem hozakodnának elő újabb ötletekkel addig, amíg a meglévőket el nem varrjuk, hanem a kreativitásukat a másik ötletébe való bekapcsolódásban élnék ki.

Vendég
Vendég


Vissza az elejére Go down

Re: szerepjáték- technikai kérdések

Témanyitás  Nilka on Szomb. 6 Jún. - 9:31

Idézetek Greywolf leírásából:
"Még esélyem sem volt rá, hogy az átlépésre gondoljak, amikor a portál magába szívott, majd kiköpött a másik oldalon és arccal a homokban landoltam egy különös város romjai között."
"Ezért gyorsan befutottam a legközelebbi épületbe, ami egy hatalmas felhőkarcolónak tűnt. "

"Végignéztem az épület belátható részét és a falak állapotából úgy voltam vele, hogy nem kísérlem meg megmászni felfelé. Nehogy alattam adja meg magát végleg a gravitációnak."

"Egy eldugott részre érkeztem, aminek a végén egy ajtó volt. Az ajtó mögött egy lépcsőház, amiben lefelé vezetett az út. "



Ez nem igazán passzol a csigalépcsőddel, Áprilia, de a te csigalépcsőd szerintem is remek lehetőség arra, hogy Greywolf azon keresztül jöjjön fel a varázslók barlangjából, hiszen ő a konkrét szertartás fizikai helyszínébe futott bele, ahová vezethet két út. Egy a "könyvtárból", és egy a "felhőkarcolóból". öröm

______________________________________________________
Szél hozott, szél visz el...
avatar
Nilka

Hozzászólások száma : 283

Vissza az elejére Go down

Re: szerepjáték- technikai kérdések

Témanyitás  Nilka on Szomb. 6 Jún. - 9:37

@efi írta:Én meg azt se tudom, mi az az árnyékportál. Nem maradt meg a fejemben. Már tanulnom kéne a történetet, mint egy tantárgyat, hogy napra kész legyek. Sad

sárkányportál: az amin keresztül erre a világra kavarodtunk. rendeltetés szerű használata esetén erről a világról vezetne a mi, emberi világunkba. mivel mi nem rendeltetésszerűen használtuk, ezért bezárult.

árnyékportál: a sárkányportál testvére, amit emberek készítettek. ez az emberi világból nyílik ebbe az idegenbe. ezt keressük, mert talán ezt is lehet nem rendeltetésszerűen használni, és hazajuthatunk rajta keresztül.
Greywolf ezen a portálon keresztül lépett át ebbe az idegen világba, és most minket keres. keresés közben belebotlott a varázslók szertartásába.

______________________________________________________
Szél hozott, szél visz el...
avatar
Nilka

Hozzászólások száma : 283

Vissza az elejére Go down

Re: szerepjáték- technikai kérdések

Témanyitás  Nilka on Szomb. 6 Jún. - 10:00

@efi írta:Szerintem az lenne a hasznos, ha azok, akik aktívan és lelkesen részt vesznek a játékban, tanúsítanának egy kis önmérsékletet, és nem hozakodnának elő újabb ötletekkel addig, amíg a meglévőket el nem varrjuk, hanem a kreativitásukat a másik ötletébe való bekapcsolódásban  élnék ki.

a kastélyt leszámítva Kilendinnel ezt tettük.
kibontottuk Fortis kapuját, ami a levegőben lógott egy sziklafalon, és csak egy Fortis által kimondott szó hatására lépett működésbe. - plusz felajánlottunk egy lehetséges haza felé vezető utat, amiben benne van a világ felfedezése, mivel Fortis közben elindult felderíteni... ezáltal ahhoz is kerítettünk egy indokot, hogy miért nem lehet használni azt a portált, amin keresztül érkeztünk...

becsatlakoztunk a "könyvtár" kalandba, hozzá kapcsolódtunk a varázsló szertartáshoz...

mindezt úgy, hogy nem minden nap írtunk, így aktivitásban meg sem közelítjük Ápriliát és Fortist.

...és a varázslós-beavatós ötlet is a tiéd volt Áprilia, mikor még a gömbös kalandotok volt...
de én is hajlamos vagyok eltévedni a rengeteg ötlet között... töpreng

meg nekem sincs túl sok szabadidőm, így hajlok arra, hogy hetente egyszer lépjek be a továbbiakban, és csak egy-két sort írjak, a történetet pedig Áprilia és Fortis karöltve úgy alakítja a továbbiakban, ahogyan azt szeretné...

ha a falusiakat egy rózsaszín tenger fenekén találjuk meg, miközben unikornisok őrzik őket, és elsajátítjuk a vízlégzés szabályait - nos, akkor úgy lesz. lányvigyor


A hozzászólást Nilka összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szomb. 6 Jún. - 10:12-kor.

______________________________________________________
Szél hozott, szél visz el...
avatar
Nilka

Hozzászólások száma : 283

Vissza az elejére Go down

Re: szerepjáték- technikai kérdések

Témanyitás  Ajánlott tartalom


Ajánlott tartalom


Vissza az elejére Go down

10 / 12 oldal Previous  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Next

Vissza az elejére


 
Permissions in this forum:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.