szerepjáték- technikai kérdések
+5
zplus
fortis
Áprilia
opos
Greywolf
9 posters
10 / 12 oldal
10 / 12 oldal • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12
Re: szerepjáték- technikai kérdések
1. Nilka nem sárkány alakban érkezett, mivel Nilka NEM tud sárkányalakot ölteni. Ugyanis TÉRISZONYOS. Ezt pusztán Fortis feltételezi róla...
Nilka a történet szerint ember és szélmágus... ha alakot kell váltania, akkor egyenlőre nem derült ki róla, hogy mit választana, de elárulhatom akár előre is: marad a régi bevált sámán álom-alak váltásoknál: farkas, medve, macska, egér... és ha nagyon muszáj repülni, akkor inkább sólyom (abban az alakban talán nem lesz tériszonyos)...
Kilendin érkezett sárkányként, és ő kergette el a támadóitokat. Ezután Kilendin változott vissza emberi alakba, miután Nilka ledorongolta...
2. Greywolf belebotlott a fizikai síkon abba a szertartásba, amibe ti az asztrál-síkon. (A vízesés mögött, ahol a mágus bűvölte a fiatal nőt.)
3. Hajlok rá, hogy kiszabadítalak benneteket a szervetlenlény-világból, vagy hogy a bánatba hívjátok a csigaház-barlangot... de előtte hagyni akartam, hogy végre ti is kibontakozzatok, és játszatok egy jót.
Nilka a történet szerint ember és szélmágus... ha alakot kell váltania, akkor egyenlőre nem derült ki róla, hogy mit választana, de elárulhatom akár előre is: marad a régi bevált sámán álom-alak váltásoknál: farkas, medve, macska, egér... és ha nagyon muszáj repülni, akkor inkább sólyom (abban az alakban talán nem lesz tériszonyos)...
Kilendin érkezett sárkányként, és ő kergette el a támadóitokat. Ezután Kilendin változott vissza emberi alakba, miután Nilka ledorongolta...
2. Greywolf belebotlott a fizikai síkon abba a szertartásba, amibe ti az asztrál-síkon. (A vízesés mögött, ahol a mágus bűvölte a fiatal nőt.)
3. Hajlok rá, hogy kiszabadítalak benneteket a szervetlenlény-világból, vagy hogy a bánatba hívjátok a csigaház-barlangot... de előtte hagyni akartam, hogy végre ti is kibontakozzatok, és játszatok egy jót.
______________________________________________________
Szél hozott, szél visz el...
Nilka- Hozzászólások száma : 283
Re: szerepjáték- technikai kérdések
A 2-estől már vettem az adást.
3. A szervetlen lényektől vissza tudunk jönni magunk is a kőmonstrumba, a fizikai testünkbe, mert feltöltődtünk szervetlen energiával. Csak onnantól van gond, miután visszatalálunk majd a fizikai testbe, mert a kőépületből nem tudunk kijönni a madarak miatt. De nem is kell(het), hiszen már Greywolf és ti is ott vagytok, tehát onnantól kezdhetünk egymással valamit együtt is az árnyék portálban.
Most olvastam a folytatást. El,kezdhetnétek minket élesztgetni, az visszarántana a fizikai testbe minket.
3. A szervetlen lényektől vissza tudunk jönni magunk is a kőmonstrumba, a fizikai testünkbe, mert feltöltődtünk szervetlen energiával. Csak onnantól van gond, miután visszatalálunk majd a fizikai testbe, mert a kőépületből nem tudunk kijönni a madarak miatt. De nem is kell(het), hiszen már Greywolf és ti is ott vagytok, tehát onnantól kezdhetünk egymással valamit együtt is az árnyék portálban.
Most olvastam a folytatást. El,kezdhetnétek minket élesztgetni, az visszarántana a fizikai testbe minket.
A hozzászólást Áprilia összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. 3 Jún. - 21:58-kor.
______________________________________________________
"Nem szabadulhatunk meg gondolkodással, nem szabadulhatunk meg nevetéssel, vagy sírással; csak önemlékezéssel szabadulhatunk meg. (Robert Earl Burton: Önemlékezés)
Áprilia- Hozzászólások száma : 6476
Re: szerepjáték- technikai kérdések
1 . Én nem gondoltam , hogy sárkány formában jelenne meg bár melyikőtök is , csupán sárkányvér nővérekként olyan tulajdonságokkal gondoltam benneteket felruházni , ami különlegessé tenne benneteket . a vérvonal miatt . Az , hogy Kilendin szereti a sárkány formát ezt inkább tulajdonítottam volna varázslatnak , mint a vérvonal sajátosságának . De jó ez így , engem nem zavar .
2 . Greywolf sejthető volt , hogy ugyan oda csöppen , ahol mi a csigaházba bújtunk Ápriliával , én végig így gondoltam .
3 . A kibontakozástól nem kell tartani , szerintem kibontakozunk mi magunktól is , nem azért , mert hagyjátok . Szóval az interaktív történet lényege ez . bekavarhatunk egymásnak , de egymás döntését tiszteletben kell tartani .
Mondjuk le lett rombolva az első kastély , ez eléggé keresztűl húzta a számításaimat , de nem számít , hiszen rengeteg az ötlet . Szóval játszatok csak nyugodtan és mindnyájan ezt tesszük remélhetően .
2 . Greywolf sejthető volt , hogy ugyan oda csöppen , ahol mi a csigaházba bújtunk Ápriliával , én végig így gondoltam .
3 . A kibontakozástól nem kell tartani , szerintem kibontakozunk mi magunktól is , nem azért , mert hagyjátok . Szóval az interaktív történet lényege ez . bekavarhatunk egymásnak , de egymás döntését tiszteletben kell tartani .
Mondjuk le lett rombolva az első kastély , ez eléggé keresztűl húzta a számításaimat , de nem számít , hiszen rengeteg az ötlet . Szóval játszatok csak nyugodtan és mindnyájan ezt tesszük remélhetően .
______________________________________________________
Ha teszel egy lépést előre, a világod megváltozik.
fortis- Hozzászólások száma : 11348
Re: szerepjáték- technikai kérdések
nem akartam kastélyt játszani megint.
az én ötletem nemigen tetszett volna nektek.
jobb, ha ebből az utazásból most kimaradok.
Azért nem tudom magamban tartani: ha az álomvilágban tanultakat ráhúzom az általatok beírtakra, akkor a Tagadás abban a csigaház-barlangban csupán a valódi szándékok elfedését jelenti.
Ennek megfelelően, ha nem akartok egy ilyen világ fogságában ragadni, akkor nem az a megoldás, hogy kijelentitek, nem akarok itt maradni (mert ezt úgy fordítják át maguknak, hogy nagyon is itt akarsz maradni, mintha a nem szót meg se hallották volna), meg soha nem mondom ki azt, hogy (és már ki is mondtad azt, amit nem lett volna szabad).
ennek megfelelően többször is, nyomatékosan kijelentettetek mindketten olyan szavakat, amik egy játékban elmennek, viszont egy valós álomcsapdában garantálják a bent-ragadást...
a soha, a nem, és társaik tilos szóhasználatok az ilyen világok lényeivel/ kapu őreivel való tárgyalásokon. ez olyan, mint a mesebeli, találós-kérdések béli szfinxekkel való tárgyalás.
azt kell kommunikálni, mit akarsz: vissza akarok jutni a testembe. azt akarom, hogy légy a vezetőm, vezess körbe ezen a helyen.
ezt a részt jól csináltátok.
a baj az, hogy a tagadásokkal agyon csaptátok az egészet...
az én ötletem nemigen tetszett volna nektek.
jobb, ha ebből az utazásból most kimaradok.
Azért nem tudom magamban tartani: ha az álomvilágban tanultakat ráhúzom az általatok beírtakra, akkor a Tagadás abban a csigaház-barlangban csupán a valódi szándékok elfedését jelenti.
Ennek megfelelően, ha nem akartok egy ilyen világ fogságában ragadni, akkor nem az a megoldás, hogy kijelentitek, nem akarok itt maradni (mert ezt úgy fordítják át maguknak, hogy nagyon is itt akarsz maradni, mintha a nem szót meg se hallották volna), meg soha nem mondom ki azt, hogy (és már ki is mondtad azt, amit nem lett volna szabad).
ennek megfelelően többször is, nyomatékosan kijelentettetek mindketten olyan szavakat, amik egy játékban elmennek, viszont egy valós álomcsapdában garantálják a bent-ragadást...
a soha, a nem, és társaik tilos szóhasználatok az ilyen világok lényeivel/ kapu őreivel való tárgyalásokon. ez olyan, mint a mesebeli, találós-kérdések béli szfinxekkel való tárgyalás.
azt kell kommunikálni, mit akarsz: vissza akarok jutni a testembe. azt akarom, hogy légy a vezetőm, vezess körbe ezen a helyen.
ezt a részt jól csináltátok.
a baj az, hogy a tagadásokkal agyon csaptátok az egészet...
A hozzászólást Nilka összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szer. 3 Jún. - 22:42-kor.
______________________________________________________
Szél hozott, szél visz el...
Nilka- Hozzászólások száma : 283
Re: szerepjáték- technikai kérdések
Nilka írta:
a baj az, hogy a tagadásokkal agyon csaptátok az egészet...
A szervetlen lények világát - mely nem álom, hanem valóság - még nem volt szerencsém élesben kipróbálni, ezért nincs benne gyakorlatom.
______________________________________________________
"Nem szabadulhatunk meg gondolkodással, nem szabadulhatunk meg nevetéssel, vagy sírással; csak önemlékezéssel szabadulhatunk meg. (Robert Earl Burton: Önemlékezés)
Áprilia- Hozzászólások száma : 6476
Re: szerepjáték- technikai kérdések
nem baj.
ezért kívánkozott ki belőlem a tapasztalat.
ezért kívánkozott ki belőlem a tapasztalat.
______________________________________________________
Szél hozott, szél visz el...
Nilka- Hozzászólások száma : 283
Re: szerepjáték- technikai kérdések
Erről már beszélgettünk Ápriliával még jóval a játék előtt . Én is úgy gondolnám ahogy mondod Nilka , de tulajdonképpen a szándék a lényeg .
Tehát itt a csapda nem igazán működik ebből a szempontból , mert a szavaknak a szándékkal azonosnak kell lenniük . A szervetlen lények világában bár csapda van bőven , de nem ilyen egyszerű mint a szavak játéka . Ellenben magam is úgy gondolnám ettől függetlenül fő a biztonság .
A kimondás tulajdonképpen a szándék megerősítése . De figyelembe kell venni , hogy igazi szavak ez esetben nem léteznek , mert minden gondolatátvitellel telepátiával történik .
Tehát itt a csapda nem igazán működik ebből a szempontból , mert a szavaknak a szándékkal azonosnak kell lenniük . A szervetlen lények világában bár csapda van bőven , de nem ilyen egyszerű mint a szavak játéka . Ellenben magam is úgy gondolnám ettől függetlenül fő a biztonság .
A kimondás tulajdonképpen a szándék megerősítése . De figyelembe kell venni , hogy igazi szavak ez esetben nem léteznek , mert minden gondolatátvitellel telepátiával történik .
______________________________________________________
Ha teszel egy lépést előre, a világod megváltozik.
fortis- Hozzászólások száma : 11348
Re: szerepjáték- technikai kérdések
Fortis, épp ez a lényeg.
a szándék kifejezése egyenes, nyílt, tömör kijelentésekkel történik.
(amíg ezt a kijelentést gondolati síkon megfogalmazod, valóban átéled azt a vágyat, hogy otthon akarsz lenni, vissza akarsz térni a testedbe. Dorothy is azt mondogatta az Óz a csodák csodájában, hogy "haza akarok menni" majd a legvégén kimondta a varázsszót is "mindenütt jó, de legjobb otthon" - és nem azt hajtogatta, hogy "nem akarok itt maradni"... ha ez utóbbit mondogatta volna, soha nem tér vissza Cansas-be, és belehal a tornádó okozta fejsérülésébe... és ezer másik példát tudnék hozni a népmesékből is)
a tagadás egy létező kívánság, óhaj, vágy elnyomása, azzal való szembe helyezkedés, és mint ilyen, homályos kifejezés mód. (amíg megfogalmazod a tagadó mondatodat én telepatikusan észlelem, hogy kíváncsi vagy a világomra, érdekel, hogy mi van itt, szívesen felderítenéd, és maradnál annyi időre, amíg ezt meg tudod tenni - a tagadással ezek az érzések akaratlanul átfutnak rajtad, mielőtt eldöntenéd, hogy maradnál, de nem örökre) - ha egy ilyet kommunikálsz kifelé, azzal tálcán kínálod fel a másik félnek, hogy a zavarost értelmezze úgy, ahogyan neki tetszik...
ezért tilos használni a: nem, soha, se, sem szavakat egy ilyen helyzetben.
a "mindenütt jó, de legjobb otthon" varázsszó valóban a legtökéletesebb kifejezésmód egy ilyen helyzetben.
a szándék kifejezése egyenes, nyílt, tömör kijelentésekkel történik.
(amíg ezt a kijelentést gondolati síkon megfogalmazod, valóban átéled azt a vágyat, hogy otthon akarsz lenni, vissza akarsz térni a testedbe. Dorothy is azt mondogatta az Óz a csodák csodájában, hogy "haza akarok menni" majd a legvégén kimondta a varázsszót is "mindenütt jó, de legjobb otthon" - és nem azt hajtogatta, hogy "nem akarok itt maradni"... ha ez utóbbit mondogatta volna, soha nem tér vissza Cansas-be, és belehal a tornádó okozta fejsérülésébe... és ezer másik példát tudnék hozni a népmesékből is)
a tagadás egy létező kívánság, óhaj, vágy elnyomása, azzal való szembe helyezkedés, és mint ilyen, homályos kifejezés mód. (amíg megfogalmazod a tagadó mondatodat én telepatikusan észlelem, hogy kíváncsi vagy a világomra, érdekel, hogy mi van itt, szívesen felderítenéd, és maradnál annyi időre, amíg ezt meg tudod tenni - a tagadással ezek az érzések akaratlanul átfutnak rajtad, mielőtt eldöntenéd, hogy maradnál, de nem örökre) - ha egy ilyet kommunikálsz kifelé, azzal tálcán kínálod fel a másik félnek, hogy a zavarost értelmezze úgy, ahogyan neki tetszik...
ezért tilos használni a: nem, soha, se, sem szavakat egy ilyen helyzetben.
a "mindenütt jó, de legjobb otthon" varázsszó valóban a legtökéletesebb kifejezésmód egy ilyen helyzetben.
______________________________________________________
Szél hozott, szél visz el...
Nilka- Hozzászólások száma : 283
Re: szerepjáték- technikai kérdések
Nilka mondanivalójának nem ez volt a lényege Fortis, hogy van-e szó vagy sincs. Most ne ellenkezz, kérlek, csak hallgass meg és ne egyből azt nézd, hogy amit írni fogok, hogyan lehet másként is. Azért kérem ezt tőled, mert fontos, amit leírok, de csak egyszer fogom leírni. Neked is szól Áprilia és ez inkább egy tanács, mintsem leszólás vagy kioktatás.
Nem számít a kommunikáció formája, hogy szavakkal vagy gondolatokkal vagy füstjelekkel vagy morzéval vagy fényjelekkel történik-e. Ez teljesen másodlagos.
A lényeg az az, hogy mi van benned. Mi az, amit közölni akarsz. Mindig, minden helyzetben, akár játék során is azt kellene gyakorolni, hogy amit gondolsz, azt mondd is ki. Azt sugározd kifelé, ami bent is van, mindig, minden körülmények között. Ha azon agyalsz, hogy hogyan fejezd ki vagy mit is mondjál illetve hogyan, akkor tétovázol és elveszel a szavak között. Akkor az olyan létezők, akiknek erre ingerenciájuk van, elkezdenek puhatolózni, mert azt érzik, hogy bizonytalan vagy az akaratodban. Ezért kell mindig azt adni, ami belül van, mert akkor határozottan, erősen megy át neki(k) is az, amit közölni akartok. Sokkal kisebb az esélye, hogy bepróbálkozik/bepróbálkoznak bármivel is.
Iszonyú nehéz ezt szavakkal átadni, ami a fejemben van erről. A lényeg a zsigeri őszinte reakció. Nem azt sugallom, hogy ne lennél őszinte. Csak az ilyen létezőkkel szemben sokkal könnyebb helytállni, ha bele sem bonyolódsz a játékaikba és esélyt sem adsz, hogy belekeverjenek. Pontosan azért és úgy, ahogy Nilka írta. A legjobb módszer ezt gyakorolni, ha a mindennapi életben a környezeteddel is ezt teszed. Egy idő után már figyelned sem kell rá, mert ösztönös lesz.
Nem számít a kommunikáció formája, hogy szavakkal vagy gondolatokkal vagy füstjelekkel vagy morzéval vagy fényjelekkel történik-e. Ez teljesen másodlagos.
A lényeg az az, hogy mi van benned. Mi az, amit közölni akarsz. Mindig, minden helyzetben, akár játék során is azt kellene gyakorolni, hogy amit gondolsz, azt mondd is ki. Azt sugározd kifelé, ami bent is van, mindig, minden körülmények között. Ha azon agyalsz, hogy hogyan fejezd ki vagy mit is mondjál illetve hogyan, akkor tétovázol és elveszel a szavak között. Akkor az olyan létezők, akiknek erre ingerenciájuk van, elkezdenek puhatolózni, mert azt érzik, hogy bizonytalan vagy az akaratodban. Ezért kell mindig azt adni, ami belül van, mert akkor határozottan, erősen megy át neki(k) is az, amit közölni akartok. Sokkal kisebb az esélye, hogy bepróbálkozik/bepróbálkoznak bármivel is.
Iszonyú nehéz ezt szavakkal átadni, ami a fejemben van erről. A lényeg a zsigeri őszinte reakció. Nem azt sugallom, hogy ne lennél őszinte. Csak az ilyen létezőkkel szemben sokkal könnyebb helytállni, ha bele sem bonyolódsz a játékaikba és esélyt sem adsz, hogy belekeverjenek. Pontosan azért és úgy, ahogy Nilka írta. A legjobb módszer ezt gyakorolni, ha a mindennapi életben a környezeteddel is ezt teszed. Egy idő után már figyelned sem kell rá, mert ösztönös lesz.
______________________________________________________
"Mindannyian elveszettek vagyunk,
de legalább együtt veszünk el!"
Greywolf- Hozzászólások száma : 208
Re: szerepjáték- technikai kérdések
Nos ahogy a valóságban az Energiákat manipuláló emberek főképp katalizátorok. - gyorsítják támogatják a folyamatokat. Egy egy betegségnél pl a test gyógyulási szándékát erősítik. Szerintem tudunk természeti energiákat pl tűz szél befolyásolni. De ezt a szándékossági kodex szabályozza. Valszeg csak akkor csinálnám ha nem ellentétes az épp kialakuló erőkkel. Pl verőfényes napsütésben egy esős idő megidézése ellentétes így azt nem szabad csinálni mert elég komoly ára van.
______________________________________________________
Amikor egy személynek van valami értékes amit megvédjen…akkor válik igazán erőssé! /12.rész:Haku/
opos- Hozzászólások száma : 84
Re: szerepjáték- technikai kérdések
Voltaképpen egyet tudok érteni veletek . Jó lenne valóban az életben is gyakorolni .
______________________________________________________
Ha teszel egy lépést előre, a világod megváltozik.
fortis- Hozzászólások száma : 11348
Re: szerepjáték- technikai kérdések
Néha eluralkodik rajtam a Játék írása közben egyfajta paródia-hangulat, és olyankor nem tudok megálljt parancsolni magamnak, hogy bele ne írjak a történetbe 1-2 humorosan-gagyi elemet (ld. Whiskas macska, vagy a Halállal Dacolóval kapcsolatos párbeszédben is igencsak rájátszottam a paródiára), annál is inkább, mert kezdek rálátni mostanában - lehet, hogy ez is a Játéknak köszönhető ? -, hogy úgy általaban túlzottan komolyan veszem magam, és meg kell, hogy mondjam, egyáltalán nem tetszik a látvány. Ilyenkor kifejezetten hálás vagyok magamnak, hogy néha gagyit is képes vagyok írni, mert az egyfajta bizonyság arra, hogy mégsem vagyok teljesen reménytelenül elveszve a saját fontosságom tudatában.
______________________________________________________
"Nem szabadulhatunk meg gondolkodással, nem szabadulhatunk meg nevetéssel, vagy sírással; csak önemlékezéssel szabadulhatunk meg. (Robert Earl Burton: Önemlékezés)
Áprilia- Hozzászólások száma : 6476
Re: szerepjáték- technikai kérdések
"Jobb a természetes hülyeség, mint a mesterséges inteligencia."
(nem én mondtam, de igyekszem tartani magam hozzá- és nem félreérteni.. )
(nem én mondtam, de igyekszem tartani magam hozzá- és nem félreérteni.. )
______________________________________________________
"Every day sends future to past, every step brings me closer to my last"
zplus- Hozzászólások száma : 137
Re: szerepjáték- technikai kérdések
Áprilia írta:Néha eluralkodik rajtam a Játék írása közben egyfajta paródia-hangulat, és olyankor nem tudok megálljt parancsolni magamnak, hogy bele ne írjak a történetbe 1-2 humorosan-gagyi elemet (ld. Whiskas macska, vagy a Halállal Dacolóval kapcsolatos párbeszédben is igencsak rájátszottam a paródiára), annál is inkább, mert kezdek rálátni mostanában - lehet, hogy ez is a Játéknak köszönhető ? -, hogy úgy általaban túlzottan komolyan veszem magam, és meg kell, hogy mondjam, egyáltalán nem tetszik a látvány. Ilyenkor kifejezetten hálás vagyok magamnak, hogy néha gagyit is képes vagyok írni, mert az egyfajta bizonyság arra, hogy mégsem vagyok teljesen reménytelenül elveszve a saját fontosságom tudatában.
______________________________________________________
Ha teszel egy lépést előre, a világod megváltozik.
fortis- Hozzászólások száma : 11348
Re: szerepjáték- technikai kérdések
zplus írta:"Jobb a természetes hülyeség, mint a mesterséges inteligencia."
És akkor én most melyik is vagyok.....?
Ahh, olyan komoly ez az avatár is...lehet, hogy lecserélem.
______________________________________________________
"Nem szabadulhatunk meg gondolkodással, nem szabadulhatunk meg nevetéssel, vagy sírással; csak önemlékezéssel szabadulhatunk meg. (Robert Earl Burton: Önemlékezés)
Áprilia- Hozzászólások száma : 6476
Re: szerepjáték- technikai kérdések
Áprilia írta:zplus írta:"Jobb a természetes hülyeség, mint a mesterséges inteligencia."
És akkor én most melyik is vagyok.....?
Jobb ha MAGod adod, mint ha fested a maszkod.
______________________________________________________
"Every day sends future to past, every step brings me closer to my last"
zplus- Hozzászólások száma : 137
Re: szerepjáték- technikai kérdések
______________________________________________________
"Nem szabadulhatunk meg gondolkodással, nem szabadulhatunk meg nevetéssel, vagy sírással; csak önemlékezéssel szabadulhatunk meg. (Robert Earl Burton: Önemlékezés)
Áprilia- Hozzászólások száma : 6476
Re: szerepjáték- technikai kérdések
(erről jut eszembe azavicchogy.. )
-Láttam a wc-ben egy falra festett ŐRdögöt.
-Szarva van?
-Mondom festve..
-Láttam a wc-ben egy falra festett ŐRdögöt.
-Szarva van?
-Mondom festve..
______________________________________________________
"Every day sends future to past, every step brings me closer to my last"
zplus- Hozzászólások száma : 137
Re: szerepjáték- technikai kérdések
tetszik a csigaléocső .
______________________________________________________
Ha teszel egy lépést előre, a világod megváltozik.
fortis- Hozzászólások száma : 11348
Re: szerepjáték- technikai kérdések
Arra célzok, hogy ezen a lépcsőn ment le Greywolf.
______________________________________________________
"Nem szabadulhatunk meg gondolkodással, nem szabadulhatunk meg nevetéssel, vagy sírással; csak önemlékezéssel szabadulhatunk meg. (Robert Earl Burton: Önemlékezés)
Áprilia- Hozzászólások száma : 6476
Re: szerepjáték- technikai kérdések
Ja igen . Ezt még az elején hozzá kellett volna tennem .
Ez egy végtelen történet tulajdonképpen , de ha a társaság apraja nagyja kezdené uncsinak vélni akkor ezt nem ártana jelezni valamilyen módon .
Ez egy végtelen történet tulajdonképpen , de ha a társaság apraja nagyja kezdené uncsinak vélni akkor ezt nem ártana jelezni valamilyen módon .
______________________________________________________
Ha teszel egy lépést előre, a világod megváltozik.
fortis- Hozzászólások száma : 11348
Re: szerepjáték- technikai kérdések
Hú, elsőre azt hittem, hogy betörtek hozzátok és ezt csinálták!
______________________________________________________
"Nem szabadulhatunk meg gondolkodással, nem szabadulhatunk meg nevetéssel, vagy sírással; csak önemlékezéssel szabadulhatunk meg. (Robert Earl Burton: Önemlékezés)
Áprilia- Hozzászólások száma : 6476
Re: szerepjáték- technikai kérdések
Áprilia írta:Hú, elsőre azt hittem, hogy betörtek hozzátok és ezt csinálták!
Háát nem igazán díjaznám .
______________________________________________________
Ha teszel egy lépést előre, a világod megváltozik.
fortis- Hozzászólások száma : 11348
Re: szerepjáték- technikai kérdések
Nekem túl bonyolult lett. De ha visztek magatokkal még egy darabig, az nekem megfelel. Később, ha kicsit több időm lesz, eldöntöm, hogy megyek -e tovább, vagy kiírom magam a történetből.
Vendég- Vendég
Re: szerepjáték- technikai kérdések
Nekem le lett nullázva a régi varázslós lélekrablós, Opos által is megerősített koncepcióm, meg nem látom tisztán, hogy most akkor a korábbiakkal ellentétben mégsem a helyszinen van az árnyékportál - ami miatt pedig Greywolf is sikeresen odakeveredett a helyszínre, és be is tettem a csigalépcsőt, hogy utána mehessünk - mert hát az a vers, hogy minél hamarabb hagyjuk el a helyszínt jogosultság hiányában, meg nem is értem ezt az ide-oda-vissza működő portált, meg hát rám is lett szólva többrendbelileg, hogy "megfelelően" viselkedjek, úgyhogy egyelőre nincs több ötletem.
______________________________________________________
"Nem szabadulhatunk meg gondolkodással, nem szabadulhatunk meg nevetéssel, vagy sírással; csak önemlékezéssel szabadulhatunk meg. (Robert Earl Burton: Önemlékezés)
Áprilia- Hozzászólások száma : 6476
Re: szerepjáték- technikai kérdések
Én meg azt se tudom, mi az az árnyékportál. Nem maradt meg a fejemben. Már tanulnom kéne a történetet, mint egy tantárgyat, hogy napra kész legyek.
Vendég- Vendég
Re: szerepjáték- technikai kérdések
Szerintem az lenne a hasznos, ha azok, akik aktívan és lelkesen részt vesznek a játékban, tanúsítanának egy kis önmérsékletet, és nem hozakodnának elő újabb ötletekkel addig, amíg a meglévőket el nem varrjuk, hanem a kreativitásukat a másik ötletébe való bekapcsolódásban élnék ki.
Vendég- Vendég
Re: szerepjáték- technikai kérdések
Idézetek Greywolf leírásából:
"Még esélyem sem volt rá, hogy az átlépésre gondoljak, amikor a portál magába szívott, majd kiköpött a másik oldalon és arccal a homokban landoltam egy különös város romjai között."
"Ezért gyorsan befutottam a legközelebbi épületbe, ami egy hatalmas felhőkarcolónak tűnt. "
"Végignéztem az épület belátható részét és a falak állapotából úgy voltam vele, hogy nem kísérlem meg megmászni felfelé. Nehogy alattam adja meg magát végleg a gravitációnak."
"Egy eldugott részre érkeztem, aminek a végén egy ajtó volt. Az ajtó mögött egy lépcsőház, amiben lefelé vezetett az út. "
Ez nem igazán passzol a csigalépcsőddel, Áprilia, de a te csigalépcsőd szerintem is remek lehetőség arra, hogy Greywolf azon keresztül jöjjön fel a varázslók barlangjából, hiszen ő a konkrét szertartás fizikai helyszínébe futott bele, ahová vezethet két út. Egy a "könyvtárból", és egy a "felhőkarcolóból".
"Még esélyem sem volt rá, hogy az átlépésre gondoljak, amikor a portál magába szívott, majd kiköpött a másik oldalon és arccal a homokban landoltam egy különös város romjai között."
"Ezért gyorsan befutottam a legközelebbi épületbe, ami egy hatalmas felhőkarcolónak tűnt. "
"Végignéztem az épület belátható részét és a falak állapotából úgy voltam vele, hogy nem kísérlem meg megmászni felfelé. Nehogy alattam adja meg magát végleg a gravitációnak."
"Egy eldugott részre érkeztem, aminek a végén egy ajtó volt. Az ajtó mögött egy lépcsőház, amiben lefelé vezetett az út. "
Ez nem igazán passzol a csigalépcsőddel, Áprilia, de a te csigalépcsőd szerintem is remek lehetőség arra, hogy Greywolf azon keresztül jöjjön fel a varázslók barlangjából, hiszen ő a konkrét szertartás fizikai helyszínébe futott bele, ahová vezethet két út. Egy a "könyvtárból", és egy a "felhőkarcolóból".
______________________________________________________
Szél hozott, szél visz el...
Nilka- Hozzászólások száma : 283
Re: szerepjáték- technikai kérdések
efi írta:Én meg azt se tudom, mi az az árnyékportál. Nem maradt meg a fejemben. Már tanulnom kéne a történetet, mint egy tantárgyat, hogy napra kész legyek.
sárkányportál: az amin keresztül erre a világra kavarodtunk. rendeltetés szerű használata esetén erről a világról vezetne a mi, emberi világunkba. mivel mi nem rendeltetésszerűen használtuk, ezért bezárult.
árnyékportál: a sárkányportál testvére, amit emberek készítettek. ez az emberi világból nyílik ebbe az idegenbe. ezt keressük, mert talán ezt is lehet nem rendeltetésszerűen használni, és hazajuthatunk rajta keresztül.
Greywolf ezen a portálon keresztül lépett át ebbe az idegen világba, és most minket keres. keresés közben belebotlott a varázslók szertartásába.
______________________________________________________
Szél hozott, szél visz el...
Nilka- Hozzászólások száma : 283
Re: szerepjáték- technikai kérdések
efi írta:Szerintem az lenne a hasznos, ha azok, akik aktívan és lelkesen részt vesznek a játékban, tanúsítanának egy kis önmérsékletet, és nem hozakodnának elő újabb ötletekkel addig, amíg a meglévőket el nem varrjuk, hanem a kreativitásukat a másik ötletébe való bekapcsolódásban élnék ki.
a kastélyt leszámítva Kilendinnel ezt tettük.
kibontottuk Fortis kapuját, ami a levegőben lógott egy sziklafalon, és csak egy Fortis által kimondott szó hatására lépett működésbe. - plusz felajánlottunk egy lehetséges haza felé vezető utat, amiben benne van a világ felfedezése, mivel Fortis közben elindult felderíteni... ezáltal ahhoz is kerítettünk egy indokot, hogy miért nem lehet használni azt a portált, amin keresztül érkeztünk...
becsatlakoztunk a "könyvtár" kalandba, hozzá kapcsolódtunk a varázsló szertartáshoz...
mindezt úgy, hogy nem minden nap írtunk, így aktivitásban meg sem közelítjük Ápriliát és Fortist.
...és a varázslós-beavatós ötlet is a tiéd volt Áprilia, mikor még a gömbös kalandotok volt...
de én is hajlamos vagyok eltévedni a rengeteg ötlet között...
meg nekem sincs túl sok szabadidőm, így hajlok arra, hogy hetente egyszer lépjek be a továbbiakban, és csak egy-két sort írjak, a történetet pedig Áprilia és Fortis karöltve úgy alakítja a továbbiakban, ahogyan azt szeretné...
ha a falusiakat egy rózsaszín tenger fenekén találjuk meg, miközben unikornisok őrzik őket, és elsajátítjuk a vízlégzés szabályait - nos, akkor úgy lesz.
A hozzászólást Nilka összesen 1 alkalommal szerkesztette, legutóbb Szomb. 6 Jún. - 10:12-kor.
______________________________________________________
Szél hozott, szél visz el...
Nilka- Hozzászólások száma : 283
10 / 12 oldal • 1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12
10 / 12 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
|
|